loading...
بادران | سایت کسب درآمد | پول | سرزمین فرشته های باد| شبکه بادران | | job
شبکه بادران بازدید : 1104 سه شنبه 02 خرداد 1396 نظرات (1)
دلایل گسترش و استقبال از بازاریابی شبکه­ ای و مزایای این صنعت قدرتمند به شرح زیر می باشد:


1- کثرت تولیدکنندگان
امروز با شکل­ گیری کارخانه­ های خودکار و نیمه­ خودکار و تولید یک محصول با مارک­ متنوع، فروش و توزیع محصول اهمیت بسیاری پیدا کرده و روش عرضه محصول و بازاریابی آن حتی در بعضی  کالاها، از ساخت و تولید آن اولویت بیشتری یافته است. برای نمونه، راه اندازی یک کارخانه تولید ماکارونی طرح عظیمی به شمار نمی­ آید و با سرمایه ­ای محدود و مشخص در زمانی معیّن قابل دستیابی است. اما عرضه چنین محصولی در بازار پررقابت امروز بسیار دشوار و عملاً برای کارخانه­ های کوچک، ناممکن است. پس امروزه توزیع و فروش نسبت به تولید، چه از نظر هزینه و چه از نظر راهکار، اهمیت کمتری ندارد. در چنین وضعیتی است که تولیدکنندگان برای فروش محصول خود حتماً باید از سیاست­ ها و روش ­های بسیار دقیق­ تر و حساب­ شده ­تری استفاده کنند که بازاریابی شبکه­ ای یکی از آنهاست.


2- امروزه حق انتخاب با مشتری است
امروزه مصرف­ کنندگان در انتخاب آزادند. طبیعی است که در این انتخاب سودی عاید کارخانه­ ها می­ شود. بنابراین مصرف­ کننده ­ای که سود می­ رساند، حق دارد سود دریافت کند.


3- پایین آمدن ارزش تبلیغات
در دنیای امروز، هر کسی در محیط خانه از تلویزیون، رادیو، اینترنت، روزنامه­ ها و مجله­ ها استفاده می­ کند و اینها نیز همگی در سطح خود شامل تبلیغات برای محصولات گوناگون هستند. بنابراین، انتخاب محصول مورد نظر بسیار دشوار است و بیشتر مردم نسبت به آنها بی ­اعتنا شده­ اند و خرید خودشان را با روش سؤال از دوستان و نزدیکانی انجام می­ دهند که محصولات را آزمایش کرده­ اند. 


4- ارزش زمان
برای انتخاب وقت محدودیت وجود دارد. هر کسی نمی ­تواند جداگانه وقت بگذارد و همه محصولات مورد نیاز خود را از میان هزار نمونه، آزمایش و انتخاب کند. کسی که چند نوبت این کار را انجام می ­دهد و در نهایت یک راه بهتر را انتخاب می­ کند، با در اختیار گذاشتن  این اطلاعات نزد دیگران و به روش بازاریابی شبکه­ ای، می­ تواند زمان صرف­ شده را جبران کند.


5- ثبات نداشتن مشاغل و درآمدها
با توجه به پیشرفت­ های سریع فناوری، عوض شدن جایگاه­ ها و تغییرات بیش از اندازه، شغلهای ثابت با درآمد ثابت مانند قدیم باقی نمانده است. کمتر کسی پیدا می­ شود که سالها در یک شرکت یا سازمان کار کند. در سال 1980، بیش از 30 درصد آمریکایی­ ها شغلشان را از دست دادند. بنابراین، افراد به روش کار با درآمد مستقل نیاز دارند. بازاریابی شبکه ­ای به عنوان یک سیستم فروش و بی­ نیاز از سرمایه اولیه، می­ تواند یک منبع درآمد مستقل برای افراد جامعه باشد.


6-   انگیزه نداشتن حقوق­ بگیران
شرکت یا سازمانی موفق است که کارکنان و کارمندان و مدیران آن مسئولیت­ پذیر باشند و وظایف را  دلسوزانه و به­ طور کامل انجام دهند. این در حالی است که مدیریت سازمان و رسیدگی به روش استخدام کارکنان هر روز مشکل­تر می ­شود. حتی بسیاری از سازمان ها به شیوۀ پرداخت پورسانتی یا پورسانت به علاوه حقوق، روی آورده­ اند. در کشورهای پیشرفته، از مهاجران که انگیزه بیشتری برای کار کردن دارند، استفاده می­ کنند. هر چند سال، بیشترِ کارمندان سابق را اخراج و افراد جدید با انگیزه ­های بالاتر را استخدام می­ کنند. از طرفی، کارمندان نیز با مقایسه خود با دیگران، همواره از این­که به تلاش بیشترشان توجه نشده، شکایت داشته­ اند و اغلب جبران نشدن زحماتشان را نسبت به دیگرانی که کار نکرده ­اند، دلیلی برای کم ­تحرکی و فعالیت نکردن بیشتر خود بیان می­ کنند.
بازاریابی شبکه ­ای یک روش بسیار ساده، اما کارآمد برای پیاده­ سازی عملی یک سازمان با افراد دارای انگیزه است. هر شخص به میزان فعالیت و تلاشی که دارد ، درآمد خواهد داشت. روش پرداخت­ ها به گونه­ ای است که هر شخص مسئول خود و در نهایت سازمان خود است.


7-  راهی مؤثر برای ایجاد دوستی
رقابت شدید میان افراد برای امرار معاش، سبب از هم­ گسیختگی جوامع و ایجاد تنش و مشکلات عصبی شده است. بازاریابی شبکه ­ای روشی موثر برای کم کردن این تنش ها و رقابت بی­ فایده میان افراد جامعه است. هر شخصی پس از ورود به این شغل فعالیت خود را با افراد اندکی برای ایجاد یک شبکه، آغاز می­ کند. این افراد به هم نزدیک­ اند و برای کمک به یکدیگر انگیزه زیادی دارند. از این رو، ارتباط­ ها محدود، اما برای گروه موثر و مفید خواهد بود. در واقع، کار و تفریح به گونه ­ای آمیخته و از میزان تنش به­ ویژه پس از ایجاد شبکه تا اندازه زیادی کاسته می ­شود.


8- سیستم برنده ـ برنده
هر شخصی پس از خرید، به فروشنده و بقیه اعضای شبکه سود می­ رساند و در مرحله­ های بعدی، هزینه پرداخت­ شده خود را از طریق همان شبکه جبران می ­کند. در واقع، مانند سیستم های رایج صرفاً یک خریدار نیست؛ بلکه خود نیز سودی می­ برد. به این روش بازاریابی، سیستم «برنده ـ برنده» گفته می ­شود. در بازاریابی شبکه ­ای، برنده شدن افراد و شرکت در گروِ برنده شدن و موفقیت شبکه فروش و شرکت است.


9-  نیاز نداشتن به دفتر کار و ...
بهترین و زیباترین بخش بازاریابی شبکه ­ای، نیاز نداشتن آن به دفتر، ثبت و... است؛ زیرا فروش از طریق انتقال دهان به دهان، فقط برای 2 تا 5 نفر انجام می­ شود و سپس فروش چند هزاری و حتی میلیون نفری از طریق رشد شبکه صورت می­ گیرد. بازاریابی شبکه ­ای را می ­توان هر جا و در هر لحظه انجام داد. بنابراین، به ایجاد پایگاه برای فروش و عرضه نیاز نیست و هزینه شروع بسیار کاسته می­ شود. در عوض، نیرو چند برابر می­ شود؛ چون کنترل کل شرکت یا مغازه و... یکی از عوامل هدر دادن انرژی و هزینه­ بر است.


10-  آموزش و پشتیبانی رایگان

در بازاریابی شبکه­ ای هر شخص پس از ورود توسط راهبران به طور کامل آموزش داده می شود. چون هر  فرد فقط با شمار اندکی افراد کار می­ کند، به صورت روزافزون به حجم اطلاعات داده شده درباره محصول و کار افزوده می­ شود. برای نمونه، هنگامی که قرار است اطلاعات دربارۀ یک محصول مانند رایانه در اختیار خریدار گذاشته شود، در سیستم سنتی فقط می ­توانستیم به یک شخص حداکثر 1 تا 2 ساعت اختصاص دهیم. در روش چند سطحی، اطلاعات به مرور و طی روزها و هفته­ ها به خریداران و از طریق آنها به دیگر افراد منتقل می شود.


در اینجا لازم است متذکر شویم یک بازاریاب موفق می بایست نسبت به مصرفی بودن کالا، مناسب بودن قیمت و کیفیت آن اطمینان خاطر یافته و مطمئن گردد که محصولات پیشنهادی، مورد نیاز مشتریان وی خواهند بود و آنها این محصولات را به هدف تامین نیازهای خویش خریداری می نمایند.

 


کد معرف به بادران ( لطفا برای عضویت و فعالیت در شرکت بادران پیام بدهید )

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
شرکت شبکه بادران گستران به شماره ثبت 408926 با نام تجاری شبکه بادران مقدمات کسب مجوز خود از کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای را از سال 1388 آغاز و بعد از طی مراحل قانونی و انجام بررسی های دقیق و اخذ تأییدیه های لازم ، در تاریخ ششم شهریور سال 1390 موفق به دریافت اولین مجوز بازاریابی شبکه ای ایران به شماره 568308-42 از وزارت صنعت ، معدن و تجارت (مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران) گردید . ( http://baadraan.ir ) :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: کد معرف به بادران ( لطفا برای عضویت و فعالیت در شرکت بادران پیام بدهید )
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 950
  • بازدید سال : 6,153
  • بازدید کلی : 80,316